![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000764567<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Доманський І. В. Теоретичні основи енергоефективності та ресурсозбереження систем тягового і зовнішнього електропостачання залізниць : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.09 / І. В. Доманський; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків, 2018. - 40 c. - укp.Присвячено вирішенню науково-прикладної проблеми розробки теоретичних основ енергоефективності та ресурсозбереження систем тягового і зовнішнього електропостачання залізниць. На основі аналізу ефективності енергетичного забезпечення процесу перевезень залізниць розроблено наукові принципи енергетичної стратегії та метод визначення потенціалу енергозбереження залізниць. Запропоновано раціональні співвідношення використання електричної і дизельної тяги та підвищення енергоефективності тягових мереж і живильних ліній енергосистем за рахунок збільшення напруги передавання енергії до споживача і мінімізації "середнього шляху енергії". Розроблено метод аналізу, розрахунку і моделювання основних електротехнічних параметрів і показників електротягових мереж і живильних ліній енергосистем. Запропоновано наукові положення підвищення ефективності режимів в електричних системах з тяговими навантаженнями. В основу положень покладено багаторівневий метод регулювання напруги і реактивної потужності та метод нечітких множин для управління режимами електричної тяги. Установлено, що у разі відсутності навантаження одного із плечей тягової підстанції змінного струму в одній із фаз живильної лінії протікає активно-ємнісний струм. Розроблено систему рейтингових оцінок стану енергетичної безпеки процесу перевезень залізниць. Запропоновані науково обґрунтовані принципи розвитку технології експлуатації електричних систем з тяговими навантаженнями за станом і мінімальними витратами в процесі їх життєвого циклу, що в сукупності вирішує проблему ресурсозбереження. Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433246 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|