Андрощук І. В. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.02, 01 / І. В. Андрощук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 40 c. - укp.Досліджено теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. Визначено суть та структуру поняття "педагогічна взаємодія майбутніх учителів трудового навчання та технологій із суб'єктами освітнього процесу". Обґрунтовано концепцію і методологічні підходи до їх підготовки. Розроблено модель і методичну систему, визначено критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи, що ґрунтується на теоретичних і методичних основах підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії в закладах вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА434401 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|