Білянська М. М. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Білянська; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 42 c. - укp.Здійснено теоретичне узагальнення нових підходів до вирішення актуальної проблеми професійної підготовки майбутніх учителів біології шляхом обґрунтування теоретичних засад формування їхньої готовності до еколого-педагогічної діяльності, розроблення й експериментальної перевірки відповідної методичної системи, що включає мету, завдання, зміст, методи та методичні прийоми, засоби та форми навчання, форми та види контролю. Визначено сутність і структуру готовності майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах, компонентами якої є - мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний, емоційно-вольовий. Розроблено й упроваджено в підготовку майбутніх учителів біології навчально-методичний комплект із дисциплін: "Організація еколого-педагогічної діяльності", "Технології екологічної освіти і виховання", "Методика навчання екології". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435481 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|