Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.01 / Н. В. Кутуза; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2018. - 40 c. - укp.Наведено психолінгвістичний аналіз мегадискурсу реклами як сугестійного концентру сучасного комунікативного простору. Запропоновано класифікацію феномену впливу за критеріальними ознаками нейрофізіологічної активації, домінуванням емоційних полюсів та інтенсифікацією вияву, а також деталізовано поняття комунікативного й мовленнєвого впливу з кваліфікацією відповідних актуальних складників. Виокремлено екстралінгвістичні й лінгвістичні сугестійні домінанти комерційних, політичних і соціальних рекламних дискурсів на концептуальних засадах класичних та новітніх наукових напрямів. Теоретичне та практичне значення роботи увиразнено застосуванням авторських формул виявлення емоційної скерованості рекламного впливу з проєкцією у площину Мілтон-модельних гіпноіндукторів, а також авторських експериментальних методів асоціативної реконструкції рекламних слоганів як мікротекстових гештальтів, що дало змогу виявити комунікативні стратегії й асоціативні тактики їх декодування. Запропоновано новий мовознавчий напрям - рекламна лінгвосугестологія, метою якої є комплексне вивчення джерел, глибинної природи та функційної специфіки комунікативного впливу в дискурсивному просторі сучасної реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1411.14-70
Шифр НБУВ: РА435596 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|