Кравченко Т. І. Організаційно-економічний механізм управління процесом просування інноваційної продукції на ринок : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. І. Кравченко; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі" . - Полтава, 2018. - 21 c. - укp.Присвячено розв’язанню важливого для економіки України наукового завдання розробки організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, засновану на маркетингово-орієнтованому, ситуаційному, цільовому та процесному підходах. Удосконалено метод формування потенційного ринку інноваційної продукції, метод планування процесу просування інноваційної продукції на ринок та метод розробки стратегії управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, а також розвинуто підхід до формування бюджету процесу просування інноваційної продукції на ринок і комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції. Універсальність і практичну значущість результатів дослідження підтверджено досягненням економічного ефекту у сумі 586 486,14 грн від їх впровадження у практичну діяльність суб'єктів господарювання різних сфер економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-55 + У9(4УКР)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435539 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|