Сова О. С. Формування художньо-педагогічних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі пленерної практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Сова; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20, [1] c. - укp.Здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення проблеми формування художньо-педагогічних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі пленерної практики. Доведено, що результатом сформованості виокремлених гностичного, проектувального, конструктивного, комунікативного, організаційного компонентів художньо-педагогічних умінь студентів у їх взаємодії є усвідомлене практичне оволодіння ними професією вчителя. Апробовано критеріально-рівневу систему сформованості художньо-педагогічних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що забезпечує повноцінне діагностування професійної готовності студентів до педагогічної діяльності. Експериментально перевірено методику формування художньо-педагогічних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка полягає у цілеспрямованому навчально-педагогічному моделюванні взаємозв'язків професійно-методичної та художньо-творчої діяльності вчителя образотворчого мистецтва у процесі пленерної практики. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435839 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|