Бойко А. О. Феномен маси як атрибут суспільства і культури : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / А. О. Бойко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Концептуалізовано тезу, згідно з якою між соціокультурною динамікою та фактором мас існує корелятивна взаємозалежність: якщо в доіндустріальні епохи суспільство було генератором мас, вбачаючи в них ключовий ресурс свого функціонування, то попередні два століття минули під знаком оберненої детермінативної піраміди - маси набувають виразних суб'єктних ідентитетів, щоразу більше визначаючи буттєві пріоритети суспільства в найрізноманітніших сферах. Носієм цінностей масової культури є людина маси - недиференційований суб'єкт з невираженим особистісним стрижнем, особливостями якого є некритичність сприйняття дійсності, світоглядно-аксіологічна інфантильність тощо. "Масова людина" рекрутується з усіх соціальних верств - у цьому сенсі масова культура постає феноменом, котрому притаманні ознаки всезагальності. Якісні параметри масової культури обумовлені особливостями конкретно-історичної маси. Маса сучасного формату - це сукупність індивідів, об'єднаних насамперед спільністю споживаної продукції - інформації, розваг, моди, іміджевих ролей і стереотипів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*46
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435762 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|