Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто загальні принципи, що покладено в основу психологічної концепції розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Здійснено класифікацію принципів, розглянуто їх сутність, характеристики та прояви. Розкрито поняття, значення й основні детермінанти співтворчості в системі розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Звернено увагу на відповідність визначених принципів трьом ключовим психологічним позиціям і їх обумовленість соціокультурним середовищем, діяльністю особистості й самою особистістю, що в статті представлено у вигляді схеми. Наведено суб'єктивні та об'єктивні аспекти загальних психологічних принципів, встановлено їх зв'язок із частковими принципами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.42 + Ю940.91-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|