Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000765996<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Балашов Е. М. Метакогнітивна усвідомленість та навчальна мотивація студентів / Е. М. Балашов // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 1. - С. 31-38. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Теоретично проаналізовано психологічні особливості навчальної мотивації студентів із різним рівнем метакогнітивної усвідомленості, зокрема охарактеризовано співвідношення між навчальною мотивацією та метакогнітивною усвідомленістю. Емпірично отримані за допомогою опитувальника "Академічна саморегуляція" Р. Райана і Д. Коннелла (в адаптації М. Яцюк) та методики діагностики метакогнітивної усвідомленості Г. Шроу і Р. Деннісона (в адаптації А. Карпова) результати підтвердили кореляцію між цими змінними. Охарактеризовані особливості студентів із різним рівнем метакогнітивної усвідомленості та різними мотивами академічної саморегуляції. За допомогою порівняння емпіричних даних щодо кількості студентів із різними рівнями метакогнітивної усвідомленості та різними мотивами навчальної саморегуляції, виокремлено три групи студентів. Визначено, що в навчальній поведінці сучасної студентської молоді переважають залежні типи саморегуляції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|