Ласкова-Ярмоленко А. О. Використання комп'ютерних ігор в освітньому процесі у визначенні і розвитку обдарованості / А. О. Ласкова-Ярмоленко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 1. - С. 76-80. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Описано стрімкий процес технологічного розвитку сучасного суспільства та важливість для працівників сфери освіти (вихователів, вчителів, викладачів) сприйняття і використання всіх новітніх можливостей в освітньому процесі. Сучасна молодь - це представники покоління, яке виросло разом із "новітніми технологіями". Зокрема, комп'ютерні ігри на сучасному етапі стали не просто дитячою забавкою, це - окрема культура, яка має не лише величезний розважальний, а й значний мистецький та навчальний потенціали. Гейміфікацію освітнього процесу не потрібно ігнорувати, адже комп'ютерні ігри можуть принести користь як в процесі пошуку та визначення обдарованості, так і для її розвитку. Існує широкий спектр можливостей застосування комп'ютерних ігор серед різних вікових категорій учнів, зокрема для вивчення окремих предметів, тем чи для проведення лабораторних робіт. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.253.11
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|