Кравчук О. П. Карантинні еколого-економічні дидактичні роздуми (без претензії на оригінальність, інноваційність, системність і класичність) / О. П. Кравчук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 2. - С. 88-93. - укp.Надано нестандартизовані дописи-роздуми з наведенням реальних фактів про еколого-економічний стан суспільства та місце людини і Бога в розвитку середовища життєдіяльності. У статті-звіті-роздумі висловлено думку про те, що здорове (якісне) життя не є усвідомленою цінністю в нинішньому українському соціумі. Хоча залишаються поки що відкритими деякі питання. Яким же має бути зміст еколого-економічного навчання в закладах загальної середньої освіти? Які педагогічні технології найбільш ефективні для створення екологічно безпечного середовища, у якому кожен є запорукою спільної благості? Авторка впевнена, що потрібно дякувати Богу за той прекрасний світ, в якому живе людина на планеті Земля і брати на себе відповідальність за небезпечні екологічні ситуації, що створюються на тлі невігластва та виправляти їх фахово! Необхідно зупинити війну! Потрібно жити, а не мріяти про життя! Індекс рубрикатора НБУВ: Э210.4:Б + Ч311.352.27 + Б1 н6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|