Щегельська Ю. П. Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі "Snapchat" як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 2. - С. 96-106. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розглянуто специфічні особливості застосування всіх типів фільтрів доданої реальності у соцмережі "Snapchat", які застосовують комерційні бренди для розширення цільової аудиторії та рекрутингу потенційних працівників. Розмежовано і дано визначення понять "AR-стікери", "AR-маски", "AR-геофільтри", "AR- та MR-фільтри", "AR-бітмодзі", "AR-френдмодзі", а також терміна "брендовані AR-стікери". Виявлено, що основною перевагою всіх вищеперелічених різновидів фільтрів доданої реальності є забезпечення взаємодії споживачів із брендованим контентом насамперед через канали dark social, доступ до яких за допомогою традиційних TTL-інструментів комерційним компаніям отримати дуже складно. Емпіричною базою дослідження стали кейси самої соцмережі "Snapchat" та інших комерційних брендів, таких як "Goldman Sachs", "Gatorade", "JPMorgan Chase", "Taco Bell" та "Гра престолів". Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + С5*676
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|