Сенишин О. С. Маркетинг : навч. посіб. / О. С. Сенишин, О. В. Кривешко; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : Простір-М : ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. - 346 c. - Бібліогр. в кінці тем, с. 337-339 - укp.Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання, пов'язані із маркетингом як дисципліною, науковю і сферою дослідження. Розкрито понятійно-категоріальний апарат, принципи, види, концепції та функції маркетингу. Охарактеризовано методику проведення маркетингових досліжень і подано основні елементи маркетингового середовища та їх детальну характеристику. Розглянуто елементи комплексу маркетинг "4Р", а саме: маркетингову товарну, цінову політики, політики розподілу та маркетингових комунікацій. Велику увагу приділено маркетинговій логістиці, зокрема, логістичним системам та методиці управління запасами та питаннями стратегічного маркетингу, а саме: сучасним технологіям стратегічного аналізу й матричним методам маркетингового стратегічного планування. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА847515 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|