Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000767220<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бойко М. Рефреймінг концепції туристичного брендингу / М. Бойко, М. Босовська, А. Охріменко // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 3. - С. 62-80. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.Обгрунтовано концепцію брендигу на засадах холістичного підходу та запропоновано напрями імплементації її положень у туристчному секторі через портфель важелів, інструментарію та формування, розроблення, моніторингу і підтримки національного бренда України. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-803.43
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|