РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000767376<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ponikarovska S. V. 
The role of higher school in personal becoming = Роль вищої школи у становленні особистості / S. V. Ponikarovska // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 91. - С. 216-220. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Соціальна адаптація є необхідною умовою успішного функціонування людини в будь-якому соціальному середовищі. Період освіти відіграє дуже важливу роль у процесі соціальної адаптації. Навчання в університеті є перехідним моментом між молодим та дорослим життям. Процес соціальної адаптації може бути природним і простим, а може бути складним і проблематичним. Університет бере на себе велику відповідальність у такому складному та важливому процесі, бо суспільство потребує людей, які реалізують свій талант і не тільки добре виконують свою роботу, а й сприяють загальному розвитку та добробуту країни. Виклик навчання в часи пандемії сприяє пошуку шляхів збереження занять та соціалізації, оскільки наше суспільство потребує освічених, соціально пристосованих та ефективних членів суспільства. Мета роботи - вивчити основні принципи соціальної адаптації студентів під час навчання в університеті та проаналізувати, як цей процес впливає на активізацію їх творчої діяльності та формує їх особистість. Наголошено на необхідності такого освітнього процесу, який сприяє всебічному розвитку особистості майбутнього спеціаліста. Ціль та специфіка дослідження визначила використання методу описання з елементами порівняльного аналізу для всебічного освітлення проблеми. Соціальна адаптація студентів є першорядною педагогічною проблемою, оскільки вона визначає перспективи розвитку всієї вищої освіти. Сьогодні суспільство вимагає стабільності та розвитку, тому виховання активної особистості, що є соціально мобільною, професійно компетентною, здатна адаптуватися до складних ситуацій, яка є незалежною у прийнятті рішень і відповідає за все, що робить, є дуже важливою. Соціальна адаптація є необхідною умовою успішного функціонування людини в будь-якій соціальній системі. Показано, як сучасна ситуація з пандемією впливає на соціалізацію, та аналізуються наслідки ситуації для студентів. Приведено деякі рекомендації для полегшення соціальної адаптації студентів, наводяться приклади впливу поведінки викладача на цей процес, а також можливі варіанти завдань та організаційні моменти, ціллю яких є полегшення соціальної адаптації та асиміляції студентів у період отримання вищої освіти. Вони можуть бути використані викладачами іноземних мов на заняттях та у позааудиторній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського