Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000767611<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Казачінер О. С. Теоретичні і методичні засади розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. С. Казачінер; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2018. - 40 c. - укp.Досліджено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти й описано стан готовності вчителів-філологів до реалізації завдань інклюзивної освіти. З'ясовано стан опрацювання проблеми розвитку інклюзивної компетентності (ІК) вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в педагогічній теорії та практиці. Охарактеризовано сутність, структурні компоненти, критерії, показники та рівні розвитку ІК вчителів цих дисциплін. Розроблено концепцію розвитку ІК вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти. Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують розвиток ІК таких вчителів у зазначеной системі. Змодельовано систему розвитку ІК вчителів у системі післядипломної освіти й експериментально перевірено її ефективність. Підготовлено навчально-методичний супровід для розвитку ІК цих вчителів у даной системі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р7-2
Шифр НБУВ: РА435427 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|