Остапчук М. В. Теоретичні і методичні засади особистісно-розвивального навчання в новій українській школі : [монографія] / М. В. Остапчук. - Рівне : Волинські обереги, 2020. - 399 c. - Бібліогр.: с. 318-341 - укp.Висвітлено психолого-педагогічні засади проблеми розвитку особистості. Розкрито особистісно-розвивальні аспекти проблемного навчання фізики. Подано інформацію про психолого-педагогічний вплив оцінювання на особистість учня. Розглянуто теоретичні й емпіричні методи розвивального навчання. Розроблено "Особистісно-розвивальну модель", у якій особистість є метою освіти. У моделі враховано специфіку мисленнєвої діяльності учнів при навчанні фізики. Мислення є цілісним, одночасно задіяні дві півкулі мозку. Увагу приділено розвитку теоретичного мислення, емоційно-вольових, моральних, етичних цінностей. Прослідковано особистісний розвиток учня: його досягнення порівняно з попередніми. Зазначено, що модель підвищує пізнавальну активність учнів, спираючись на проблемне навчання (як тип навчання, а не метод), нетрадиційні елементи: синергетики, сугестопедії, методу проектів, портфоліо і т. д. В особистісно-розвивальній моделі школяр вільно вибирає рівень, на якому вивчатиме фізику: рівень стандарту, академічний, рівень професійної підготовки. Когнітивний компонент наповнений прикладами методики теоретичного вивчення фізики у школах природничо-математичного профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА847721 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|