Пантюк Т. І. Суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945-2017 рр.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. І. Пантюк; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2018. - 44 c. - укp.Досліджено, обгрунтовано й узагальнено досвід підготовки дітей до школи в Україні у 1945 - 2017 рр. Проаналізовано теоретико- методологічні та практичні засади підготовки дітей до школи з огляду на суспільно-педагогічні детермінанти другої половини XX - початку XXI ст. Реконструйовано процес підготовки дітей до школи у визначених хронологічних межах як цілісний, неперервний, нерівномірний та суспільно детермінований, що в цілому дає нове педагогічне знання. З урахуванням суспільно-педагогічних детермінант розроблено періодизацію процесу підготовки дітей до школи. З’ясовано сутність, характерні тенденції, суперечності кожного з етапів, визначено їх позитивні та негативні тенденції. Охарактеризовано зміст аксіологічної, глобалізаційної, економіко-інституційної, культурно-освітньої, суб’єктної детермінант підготовки дітей до школи на різних етапах історичного розвитку та доведено їх вплив на процес підготовки, формування стратегії освіти та виховання, застосування нових методів і технологій підготовки дітей до школи. На основі історико-педагогічного аналізу, синтезу та узагальнення визначено продуктивні ідеї та можливості творчого використання досвіду щодо підготовки дітей до школи в контексті сучасних глобалізаційних і суспільно-педагогічних детермінант. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 г(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435139 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|