Берневек Т. І. Управління успіхом проектів поповнення флоту на основі проактивних маркетингових досліджень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Т. І. Берневек; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2018. - 23 c. - укp.Для кожного виду проектів поповнення флоту встановлено основні класифікаційні ознаки, специфіка життєвих циклів, цінність та складучасників. Визначено, що проактивні маркетингові дослідження є базою для забезпечення успіху проекту. Розроблено концептуальну модель управління успіхом проектів поповнення флоту на основі проактивного маркетингу проекту. Встановлено зміст комплексу завдань проактивних маркетингових досліджень та їх розподіл за етапами життєвого циклу і галузей знань для основних видів проектів поповнення флоту. Як основні параметри, що забезпечують успіх проекту на базі проактивного маркетингу, виділено об'єктні і часові. Сформульовано концепцію проактивного формування оптимальних параметрів проекту поповнення флоту на базі маркетингових досліджень. На її основі розроблено економіко-математичні моделі для двох видів проектів - будування судна і придбання судна. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-210.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435107 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|