РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000769905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заячковська Г. А. 
Маркетинг в'їзного туризму: теоретико-методологічні засади : монографія / Г. А. Заячковська; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 307 c. - Бібліогр.: с. 285-307 - укp.

Монографію присвячено розвитку теоретико-методологічних положень маркетингу в'їзного туризму. Проведено дослідження еволюції теорії маркетингу туризму, розроблено концепцію маркетингу в’їзного туризму та її використання органами державної влади. Розглянуто місце України на світовому туристичному ринку, державно-приватне партнерство у сфері в’їзного туризму, маркетингові стратегії органів державної влади на світовому туристичному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1

Шифр НБУВ: ВА848159 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського