Заячковська Г. А. Маркетинг в'їзного туризму: теоретико-методологічні засади : монографія / Г. А. Заячковська; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 307 c. - Бібліогр.: с. 285-307 - укp.Монографію присвячено розвитку теоретико-методологічних положень маркетингу в'їзного туризму. Проведено дослідження еволюції теорії маркетингу туризму, розроблено концепцію маркетингу в’їзного туризму та її використання органами державної влади. Розглянуто місце України на світовому туристичному ринку, державно-приватне партнерство у сфері в’їзного туризму, маркетингові стратегії органів державної влади на світовому туристичному ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1
Шифр НБУВ: ВА848159 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|