Замрозевич-Шадріна С. Р. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК "Школа-садок" : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. Р. Замрозевич-Шадріна; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2021. - 40 c. - укp.Розроблено й обґрунтовано теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок». Увагу приділено положенням системного, синергетичного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, культурологічного, міждисциплінарного, діяльнісного, компетентісного та технологічного підходів; загальнопедагогічним (гуманізації, природовідповідності, культуровідповідності, науковості й грунтовності, свідомості й активності, систематичності, неперервності, розвиваючого і виховуючого навчання) та специфічним (гармонійності (гармонії), холістичного підходу, здоров'язбереження, наочного прикладу, превентивності, інноваційності) принципам. Проаналізовано проблему підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей в українському й зарубіжному досвіді; аргументовано концепцію підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок», що охоплює методологічний, теоретико-педагогічний, технологічно-методичний концепти; витлумачено підготовку майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок» як системного процесу, що здійснюється у закладах вищої педагогічної освіти і ставить за мету спеціально організоване засвоєння студентами теоретичних засад здоров'язбережувальної професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції знань (психолого-педагогічних, предметних, спеціальних), формування умінь і навичок (організаційних, комунікативних, прогностичних, дослідницьких, рефлексивних, педагогічної творчості), що вможливлює зазначений процес й детермінується впровадженням системи, створеної на теоретико-методичних засадах. Окреслено зміст і компонентну структуру феномена «готовність майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок», визначено критерії, показники й рівні її сформованості. Виокремлено й обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок» у закладах вищої освіти. Розроблено й експериментально перевірено ефективність системи підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок». Запропоновано навчально-методичне забезпечення для підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок». Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449533 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|