РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000771522<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Замрозевич-Шадріна С. Р. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК "Школа-садок" : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. Р. Замрозевич-Шадріна; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2021. - 40 c. - укp.

Розроблено й обґрунтовано теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок». Увагу приділено положенням системного, синергетичного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, культурологічного, міждисциплінарного, діяльнісного, компетентісного та технологічного підходів; загальнопедагогічним (гуманізації, природовідповідності, культуровідповідності, науковості й грунтовності, свідомості й активності, систематичності, неперервності, розвиваючого і виховуючого навчання) та специфічним (гармонійності (гармонії), холістичного підходу, здоров'язбереження, наочного прикладу, превентивності, інноваційності) принципам. Проаналізовано проблему підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей в українському й зарубіжному досвіді; аргументовано концепцію підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок», що охоплює методологічний, теоретико-педагогічний, технологічно-методичний концепти; витлумачено підготовку майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок» як системного процесу, що здійснюється у закладах вищої педагогічної освіти і ставить за мету спеціально організоване засвоєння студентами теоретичних засад здоров'язбережувальної професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції знань (психолого-педагогічних, предметних, спеціальних), формування умінь і навичок (організаційних, комунікативних, прогностичних, дослідницьких, рефлексивних, педагогічної творчості), що вможливлює зазначений процес й детермінується впровадженням системи, створеної на теоретико-методичних засадах. Окреслено зміст і компонентну структуру феномена «готовність майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок», визначено критерії, показники й рівні її сформованості. Виокремлено й обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок» у закладах вищої освіти. Розроблено й експериментально перевірено ефективність системи підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок». Запропоновано навчально-методичне забезпечення для підготовки майбутніх педагогів до формування культури здоров'я дітей у НВК «Школа-садок».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449533 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського