РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000771789<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН : колект. монографія / А. В. Балян, В. А. Вергунов, І. М. Криворучко, Ю. М. Носенко, І. М. Семеняка, Б. Д. Каменщук, Л. М. Сінельник, К. І. Шейко, Л. М. Братчук; Національна академія аграрних наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 c. - укp.

Наведено огляд сучасних інструментів інтернет-маркетингу, зокрема: методів пошукового просування сайту, контент-маркетингу, використання E-mail розсилок, просування в соцмережах, огляд програмних засобів тощо. Висвітлено їх переваги та недоліки. Подано словник найбільш уживаних термінів інтернет-маркетингу, список рекомендованої літератури та інтернет-спільнот з питань інтернет-маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)497.20-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848361 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського