Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН : колект. монографія / А. В. Балян, В. А. Вергунов, І. М. Криворучко, Ю. М. Носенко, І. М. Семеняка, Б. Д. Каменщук, Л. М. Сінельник, К. І. Шейко, Л. М. Братчук; Національна академія аграрних наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 c. - укp.Наведено огляд сучасних інструментів інтернет-маркетингу, зокрема: методів пошукового просування сайту, контент-маркетингу, використання E-mail розсилок, просування в соцмережах, огляд програмних засобів тощо. Висвітлено їх переваги та недоліки. Подано словник найбільш уживаних термінів інтернет-маркетингу, список рекомендованої літератури та інтернет-спільнот з питань інтернет-маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)497.20-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА848361 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|