РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000771835<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Літвінова М. Б. 
Методична система адаптивного навчання фізики у закладах вищої технічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М. Б. Літвінова; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2018. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано створення методичної системи адаптивного навчання фізики у закладах вищої технічної освіти (ЗВТО), яка відповідає сучасним тенденціям розвитку фізичної освіти у світі й в Україні. Розроблена методична система дозволяє реалізувати вимоги до підготовки з фізики майбутніх інженерів та відповідає новітнім організаційним умовам, за яких відбувається фізична освіта у ЗВТО України. Визначено основну спрямованість у бінарній структурі освітньої адаптації: адаптивне навчання, що трансформує освітній процес з фізики для забезпечення потреб студента і дозволяє вирішити суперечності між вимогами до фізичної освіти майбутніх інженерів та умовами, у яких вона відбувається. На засадах особистісно-діяльнісного, компетентісного, інформаційного, технологічного, ергономічного та системного підходів до навчання розроблено теоретико-методичні засади для створення методичної системи адаптивного навчання фізики у ЗВТО відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Обгрунтовано теоретичні засади адаптивного навчання фізики за ознакою наявності у студентів мозаїчно-кліпового мислення: розроблено методику діагностування наявності такого мислення, здійснено статистичне дослідження його поширеності серед молоді; встановлено взаємозв'язок між наявністю мозаїчно-кліпового мислення, мотиваційною сферою студентів та успішністю засвоєння ними навчального матеріалу з фізики. Розроблено технології адаптивного проведення лекційних, практичних та лабораторних занять, здійснення контролю знань та вмінь студентів з фізики, технології застосування дидактичної контамінації при проведенні всіх видів навчальних занять з фізики. Обгрунтовано дидактичні засади інтегрованого навчання фізико-математичних дисциплін у ЗВТО у межах вимог STEM-освіти, розроблено методичні засади створення інтегрованого навчально-методичного комплексу фізико-математичних дисциплін для інженерів-електромеханіків, розроблено його методичне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437788 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського