Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000771965<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія / Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський, В. М. Островерхов, С. Є. Хрупович, О. В. Борисяк, Н. Р. Іванченко, Я. І. Чайковський, О. І. Вівчар, Т. В. Деділова, І. В. Федотова, Н. А. Бочарова, М. В. Ковбатюк, В. О. Шевчук, І. І. Стрілок, В. В. Шкляр, Н. Ю. Мариненко, Т. М. Вітенько, В. В. Лазарюк, В. В. Шанайда, І. Б. Чеченюк; ред.: Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський; Західноукраїнський національний університет. - Тернопіль : Економічна думка, 2020. - 339 c. - Бібліогр.: с. 295-339 - укp.Розглянуто науковий досвід стосовно теоретично-методологічних засад маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту. Досліджено потенціал маркетингу у його забезпеченні. Обґрунтовано організаційно-економічні заходи з маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту. Індекс рубрикатора НБУВ: У01,111 + У9(4УКР)0-96
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА848288 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|