Шульженко О. Є. Емоційна стійкість майбутнього фахівця як психологічний чинник його готовності до корекційної роботи з аутичними дітьми : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / О. Є. Шульженко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 18 c. - укp.Здійснено теоретико-емпіричне дослідження формування емоційної стійкості майбутніх олігофренопедагогів, логопедів і спеціальних (практичних) психологів як психологічного чинника їх підготовки до проведення корекційної роботи з дітьми з аутизмом. Визначено сутність поняття "емоційна стійкість" як психологічного чинника готовності майбутнього фахівця. Виокремлено психолого-педагогічні детермінанти фахової підготовки майбутнього фахівця для корекційної роботи з дітьми з аутизмом. Обґрунтовано критерії розвитку кожного структурного компонента креативної складової емоційної стійкості як окремих чинників (сформованість асертивності, інтернальність, вольових зусиль, саморегуляції, мотивації досягнення, готовності до ризику): толерантність, поблажливість, дбайливість, чуйність і їх показники. Обґрунтовано та розроблено психологічну програму і модель розвитку емоційної стійкості у майбутніх фахівців. Удосконалено методи дослідження готовності майбутнього фахівця та його емоційної стійкості. Розвинуто наукові уявлення про сутність, зміст та особливості розвитку готовності майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з аутизмом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449512 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|