РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000772353<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Захарченко В. І. 
Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посіб. (конспект лекцій) / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль; Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Одеський національний політехнічний університет. - Ізмаїл : Фенікс, 2020. - 229 c. - (Університетська освіта). - Бібліогр.: с. 226-229 - укp.

Розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Звернено увагу на організацію та діяльність маркетингової служби туристичного підприємства. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА848573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського