Захарченко В. І. Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посіб. (конспект лекцій) / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль; Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Одеський національний політехнічний університет. - Ізмаїл : Фенікс, 2020. - 229 c. - (Університетська освіта). - Бібліогр.: с. 226-229 - укp.Розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Звернено увагу на організацію та діяльність маркетингової служби туристичного підприємства. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА848573 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|