![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000772436<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Малашкін М. А. Формування бенчмаркінгових стратегій підприємствами підрядного будівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. А. Малашкін; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.Представлено розв'язання актуальної науково-прикладної задачі удосконалення науково-методичних підходів і практичних рекомендацій щодо формування бенчмаркінгових стратегій підприємствами підрядного будівництва. Обґрунтовано й упроваджено інноваційну технологію поетапного економічного оцінювання варіантів вибору бенчмаркінгових стратегій, яка враховує конкурентні, економічні та функціонально-виробничі можливості окремого будівельного підприємства. Зазначено, що методичний базис інтерпретації результатів конкурентного аналізу підприємств підрядного будівництва для визначення становища компанії у порівнянні з іншими подібними компаніями (схожими за розмірами та / або сферою діяльності) дозволяє виокремити різновиди конкурентного профілю за ключовими показниками КРІ (Key Performance Indicators) операційного рівня та стратегічної результативності KSPI (Key Strategic Performance Indicators) і сформувати механізми її досягнення на стратегічному рівні з урахуванням галузевого й інших контекстів середовища впровадження інвестиційно-будівельних проєктів. Запропоновано адаптаційний методичний підхід до вимірювання рівня стратегічної результативності досліджуваних суб'єктів господарювання з використанням удосконаленого інструментарію бенчмаркінгу. Сформовано систему показників за перспективами вимірювання, запропоновано прикладні аспекти визначення діапазону покращення на основі емпіричних моделей цільових стратегічних результатів. З використанням оновленої системи бізнес-індикаторів, методів лінгвістичної ідентифікації та нечітко-логічного висновку визначено переваги однієї стратегії над іншими. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449715 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|