Бондар В. І. Історія олігофренопедагогіки : підручник / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх, В. В. Нечипоренко. - 2-ге вид., допов.. - Запоріжжя : Вид-во Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад., 2020. - 407 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Виховання і навчання розумово відсталих дітей - складний і багатогранний процес, що вимагає від олігофренопедагога спеціальних знань про закономірності та особливості розумового розвитку учнів допоміжної школи, використання їх у навчально-виховному процесі. Вперше в українській корекційній педагогіці та психології розглянут історичний досвід, теорію та практику навчання й виховання розумово відсталих дітей з кінця XIX до початку XXI ст. Проаналізовано соціально-економічні, політичні, правові чинники, що на кожному історичному етапі здійснювали вплив на організацію, структуру, зміст корекційного навчання і виховання цих осіб. Охарактеризовано становлення спеціальної освіти дітей з порушеннями розумового розвитку в системі державних закладів. Розглянуто процес становлення й розвиток системи професійно-трудового навчання учнів допоміжної школи. Приділено увагу розвитку спеціальних закладів з навчально-реабілітаційним компонентом та розробці інноваційних технологій навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3(4УКР)7 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА849869 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|