Ярова О. Б. Тенденції розвитку початкової освіти в країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. Б. Ярова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2018. - 37 c. - укp.Досліджено феномен початкової освіти в країнах Європейського Союзу. З метою розкриття характеру трансформацій, що відбуваються на організаційному, змістовому й управлінському рівнях, початкову освіту розглянуто в історико-культурному контексті держав-членів на тлі глобальних і регіональних викликів сучасності. Проаналізовано філософсько-педагогічні традиції, ключові психологічні та соціологічні теорії, що утворюють підгрунтя функціонування початкової школи в європейському освітньому просторі на рубежі ХХ -ХХ1 століть. Зафіксовано і охарактеризовано такі тенденції розвитку початкової освіти в країнах ЄС, як: посилення ціннісного аспекту змісту, його стандартизація та трансформація на компетентнісні засади, оптимізація організації навчання в початковій школі, розвиток шкільного інспекторату та школо-базованого менеджменту, розширення і зміни професійних обов'язків шкільних директорів і педагогів. Розкрито інновації в оцінюванні навчальних досягнень молодших школярів. Простежено еволюцію теоретичних і регулятивних засад початкової освіти в Україні за роки незалежності, визначено основні напрями її модернізації, зроблено висновки щодо перспективності використання прогресивного досвіду країн ЄС у розбудові Нової української школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4)714.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435316 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|