РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773514<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мар'єнко М. В. 
Аналіз стану проблеми підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї / М. В. Мар'єнко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 2. - С. 40-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено аналіз результатів констатувального етапу педагогічного експерименту "Проєктування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї". У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій виявивлено, що науковці достатньою мірою розглянули проблему реформування курсів підвищення кваліфікації вчителів. Окремим питанням розкрито в українських дослідженнях проєктування хмаро орієнтованих систем (ХОС), однак запропоновані системи стосуються виключно окремих спеціальностей або ж носять повністю наукове спрямування. Наразі не існує ХОС, яка б стала інструментом у подальшій підготовці вчителів природничо-математичних предметів (ПМП) до роботи в науковому ліцеї. За експериментальні майданчики було обрано Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2019 р., кількість респондентів - 45) і Державний університет "Житомирська політехніка" (2020 р., кількість респондентів - 824). З'ясовано наявний стан використання сервісів учителями ПМП під час підготовки навчальних матеріалів; проаналізовано готовність учителів виконувати особисто та навчати учнів проводити науково-дослідну роботу; визначено стан обізнаності вчителів із приводу функцій і вимог, які висуваються в наукових ліцеях. Аналіз проведеного опитування показав, що більшість учителів визнає потребу вчителя наукового ліцею в науковій діяльності. Більшість респондентів не використовують англомовних ресурсів і сервісів через низький рівень володіння мовою. З'ясовано, що одним із найсуттєвіших шляхів залучення до наукової діяльності, на думку вчителів математики, є участь у наукових конференціях. Щодо впровадження та використання одержаних результатів досліджень, учителі планують обрати такі шляхи: публікацію методичних матеріалів і самостійне впровадження. Аналіз результатів анкетування освітян показав, що серед респондентів 574 особи (69,7 %) віддають перевагу використанню засобів інформаційно-комунікаційних технологій на локальному комп'ютері. Аналіз результатів констатувального етапу педагогічного експерименту свідчить, що існує проблема підготовки вчителів ПМП до роботи в науковому ліцеї, яка потребує подальшого розв'язання шляхом попередньої апробації та впровадження спеціально створеної хмаро орієнтованої методичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3 + Б. р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського