Мар'єнко М. В. Аналіз стану проблеми підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї / М. В. Мар'єнко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 2. - С. 40-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Наведено аналіз результатів констатувального етапу педагогічного експерименту "Проєктування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї". У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій виявивлено, що науковці достатньою мірою розглянули проблему реформування курсів підвищення кваліфікації вчителів. Окремим питанням розкрито в українських дослідженнях проєктування хмаро орієнтованих систем (ХОС), однак запропоновані системи стосуються виключно окремих спеціальностей або ж носять повністю наукове спрямування. Наразі не існує ХОС, яка б стала інструментом у подальшій підготовці вчителів природничо-математичних предметів (ПМП) до роботи в науковому ліцеї. За експериментальні майданчики було обрано Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2019 р., кількість респондентів - 45) і Державний університет "Житомирська політехніка" (2020 р., кількість респондентів - 824). З'ясовано наявний стан використання сервісів учителями ПМП під час підготовки навчальних матеріалів; проаналізовано готовність учителів виконувати особисто та навчати учнів проводити науково-дослідну роботу; визначено стан обізнаності вчителів із приводу функцій і вимог, які висуваються в наукових ліцеях. Аналіз проведеного опитування показав, що більшість учителів визнає потребу вчителя наукового ліцею в науковій діяльності. Більшість респондентів не використовують англомовних ресурсів і сервісів через низький рівень володіння мовою. З'ясовано, що одним із найсуттєвіших шляхів залучення до наукової діяльності, на думку вчителів математики, є участь у наукових конференціях. Щодо впровадження та використання одержаних результатів досліджень, учителі планують обрати такі шляхи: публікацію методичних матеріалів і самостійне впровадження. Аналіз результатів анкетування освітян показав, що серед респондентів 574 особи (69,7 %) віддають перевагу використанню засобів інформаційно-комунікаційних технологій на локальному комп'ютері. Аналіз результатів констатувального етапу педагогічного експерименту свідчить, що існує проблема підготовки вчителів ПМП до роботи в науковому ліцеї, яка потребує подальшого розв'язання шляхом попередньої апробації та впровадження спеціально створеної хмаро орієнтованої методичної системи. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3 + Б. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|