РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773788<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Багорка М. О. 
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено теоретичні положення та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Установлено, що маркетингова концепція управління є перспективною концепцією в системі управління аграрними підприємствами. Визначено низку чинників, проаналізовано й узагальнено основні проблеми, які обмежують розвиток маркетингової концепції серед аграрних підприємств України. Запропоновано основні шляхи впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Представлено управлінські рішення, прийняття яких допоможе поєднати і гармонізувати основні бізнес-процеси аграрного підприємства та забезпечити більш оперативну їх адаптацію до ринкового середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського