РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Студінський В. А. 
Економічні та організаційні засади удосконалення діяльності педагога в системі професійної (професійно-технічної) освіти України / В. А. Студінський, Т. П. Щипська // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 49. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Постановка проблеми. Сучасні умови прискореного інтелектуального, наукового, виробничого розвитку, яке відбувається в умовах поглибленої економічної інтеграції та глобалізації суспільних відносин. Навіть в умовах світової пандемії Covid-19 такі процеси не пригальмувалися, проте перейшли в інші форми в системі діджиталізації інтеграційно-глобальних динамік. За таких умов постають нові питання, виклики та завдання перед системою професійної підготовки кадрів в усіх сферах життєдіяльності людства. Професійна школа України теж отримує відповідні сигнали в процесі свого функціонування. Головною фігурою у підготовці кваліфікованих працівників у всіх галузях економіки є педагог професійної школи. Саме на ньому загострюються всі стратегічні завдання професійної школи, які він повинен втілювати у реальну практику підготовки фахівця. В такому процесі важливими є організаційні та економічні складові. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дана проблематика безпосередньо або опосередковано розглядається у дослідженнях, які так чи інакше стосуються проблем розвитку професійної освіти як у окремих навчальних закладах, країнах, в межах певних цивілізаційних вимірів, континентальному та у світовому просторах. При висвітленні відповідної проблематики можна звернути увагу на праці як вітчизняних, так і зарубіжних дослідників. Зокрема, це стосується праць К. Гнездилової, Н. Махині, В. Сидоренко, Г. Студінської, О. Шевчук, Т. Щипської та інших. Мета роботи - визначення економічних та організаційних засад діяльності педагога професійної школи та удосконалення системи педагогічної роботи у фаховій в школі в розрізі сучасних реформувань національної освітньої системи. Виконання даного дослідження базується на наступних засадах: концептуальність, що дозволяє отримати інтегровані результати; аналітичності, що дає змогу провести комплексне дослідження проблематики і визначити окремі її компоненти; дискусійності, що дозволяє допуск різних поглядів на дану проблематику. Результати дослідження. Педагог у даній системі розглядається як ключова фігура системи надання освітніх і професійних послуг у сфері підготовки фахівців робітничих спеціальностей. Важливим аспектом у цьому є процес організації діяльності педагога у професійній школі. Головними засадами такого організаційно-економічного механізму можуть бути як чітке визначення стратегічних завдань професійної (професійно-технічної) освіти країни, окремого навчального закладу, які визначають професійну діяльність педагога. Висновки: діяльність педагога в системі професійної (професійно- технічної) освіти України визначається стратегічними напрямками загальної національної політики в сфері підготовки кадрів для вітчизняної економіки, а також визначеними пріоритетами діяльності окремого навчального закладу. Важливість організаційно-економічної системи полягає в тому, що вона забезпечує фактичне функціонування освітніх стратегічних напрямків у підготовці професійних кадрів та стимулює працю безпосереднього виконавця - педагога професійної (професійно-технічної) освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.42 + У9(4УКР)497

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського