РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773955<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кондратенко Н. Д. 
Трансформація ринку інформаційних послуг в умовах цифрової економіки / Н. Д. Кондратенко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 112-118. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - визначення особливостей трансформації ринку інформаційних послуг в умовах цифрової економіки. Виділено основні сегменти інформаційного ринку, а саме: ділова інформація (біржова та фінансова інформація; економіко-статистична інформація; комерційна інформація); фахова інформація (професійна інформація для конкретних професійних груп; науково-технічна інформація; доступ до першоджерел, який організований через бібліотеки та інші архівні служби); споживча інформація (література, музика, новини; інформація щодо роботи інфраструктурних об'єктів; розважальна інформація); освітні послуги (дошкільна, шкільна, спеціальна, вища, дуальна, підвищення кваліфікації, неформальна); забезпечувальні системи (комп'ютери, телекомунікаційне обладнання, комп'ютерне програмування, консультування та надання інформаційних послуг з різних аспектів інформаційної індустрії). На основі аналізу трансформації ринку інформаційних послуг в умовах цифрової економіки зроблено висновок про суперечливий вплив інформаційних технологій (штучний інтелект, BigData, блокчейн тощо) на інституційну структуру ринку інформаційних послуг. З одного боку, ускладнюється інституційна структура та збільшується прибутковість бізнесу, але з іншого - відбувається монополізація та підвищується маніпуляційність інформаційного ринку, що стає причиною потенційно нестабільного середовища з високим рівнем невизначеності та трансакційних витрат. Зазначено, що масове розповсюдження трансакційних зовнішніх ефектів впливає на стан інформаційної безпеки ринку та створює інституційне забезпечення нейтралізації негативного впливу нових цифрових технологій. Підвищення конкурентоспроможності інформаційних послуг забезпечуються за рахунок комбінування низьких витрат ведення персоніфікованих сервісів, легкої масштабованості бізнесу в результаті безпосередньої взаємодії виробників і споживачів у процесі збору та аналізу неструктурованої та несистемної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.242.4 + У9(4УКР)0-551.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського