РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773966<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Круглова О. А. 
Оцінка перспектив розвитку власних торгових марок підприємства торгівлі / О. А. Круглова, Т. Б. Кетова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 190-198. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Надано результати дослідження щодо визначення перспектив впровадження та розвитку власних торгових марок (ВТМ) підприємства торгівлі. Наведено стратегії власних торгових марок підприємства торгівлі. Відзначено особливості формування та реалізації стратегій демпінгу, заміщення конкурента, розширення бренду. Для встановлення перспектив впровадження та розвитку власних торгових марок підприємства торгівлі обгрунтовано методичний підхід, який сформований з використанням матричних методів, методів бальної оцінки та адитивного згортання. Розроблений методичний підхід передбачає реалізацію взаємопов'язаних етапів оцінювання конкурентних позицій діяльності щодо власних торгових марок порівняно з іншими видами поточної діяльності, сприятливості зовнішнього середовища та готовності підприємства торгівлі до впровадження цього виду діяльності. Для оцінювання конкурентних позицій діяльності щодо ВТМ порівняно з іншими видами поточної діяльності запропоновано використання матриці Дібба - Симкіна та модифікованої матриці BCG; для оцінювання сприятливості зовнішнього середовища - PEST-аналізу; для оцінювання готовності підприємства торгівлі до впровадження та розвитку власних торгових марок - методу бальної оцінки за характеристиками організаційних, технологічних і ресурсних аспектів діяльності підприємства торгівлі щодо ВТМ. З метою забезпечення обірунтованості управлінських рішень щодо оптимізації портфеля власних торгових марок розроблено науково-методичний підхід до ранжування асортиментних груп товарів, що входять до складу власної торгової марки. Методичну основу розробленого підходу становлять матричні методи (матриця Дібба - Симкіна, модифікована матриця BCG), коефіцієнтний метод, метод експертної оцінки та адитивного згортання. Наведено послідовність визначення конкурентоспроможності асортименту товарів, що передбачає групування асортименту за показниками якості, ціни, широти асортименту товарів порівняно з асортиментом товарів торгової марки торговельних підприємств-конкурентів і підприємств-виробників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського