РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000774636<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mokliak M. 
Crisis marketing: features of application and ways of reformation = Маркетинг в умовах кризи: особливості застосування та шляхи реформування / M. Mokliak, Yu. Shumeiko, M. Safonov // Економіка і регіон. - 2020. - № 2. - С. 77-85. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розглянуто проблеми застосування маркетингу в компаніях в умовах рецесії економіки. Перелічено та проаналізовано причини, чому департаменти маркетингу й реклами одні з перших потерпають на початку кризи. Визначено важливість реформування маркетингової системи до та під час кризи. Проаналізовано особливості кризи 2020 року, її відмінності від інших масштабних криз, вплив на поведінку споживача й розвиток економіки і маркетингу в цілому. Виділено нові мотиви та особливості в поведінці споживача, на які має вплив не тільки розвиток технологій, а й події 2020 року. Проаналізовано основні причини занепаду маркетингу в Україні під час будь-яких кризових явищ та шляхи розвитку відділу маркетингу. З метою утримання частки ринку компаній, зміцнення своїх позицій в умовах кризи й за можливості розширення свого впливу відділам маркетингу запропоновано аналізувати нові тренди в поведінці споживачів та будувати маркетингову стратегію згідно з ними. Сучасні напрями розвитку компаній у цілому та маркетингу зокрема включають вихід на онлайн маркетплейси, створення динамічних рекламних кампаній, швидку реакцію на зміни в трендах, комунікацію з клієнтами через смартфон, чесність зі споживачами, особливо в умовах кризи. Розглянуто успішні заходи великих корпорацій під час коронавірусу й кризи 2020 року. Крім того, проаналізовано актуальність виходу в онлайн для компаній різних сфер бізнесу згідно з даними Google Trends і пошуковими запитами. Виділено основні помилки при побудові маркетингу в кризових умовах та проаналізовано причини скорочення маркетингових і рекламних відділів. Виділено чотири основні ніші для бізнесу, які будуть на злеті мінімум рік. Досліджено чинники, котрі впливають на розвиток маркетингу й реклами. Виділено основні напрями розвитку підприємств, їхніх маркетингових департаментів та додаткові послуги, які може впровадити навіть невелика компанія і які створять коло лояльних клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського