Данченко І. О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / І. О. Данченко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.У дисертації вперше здійснено теоретичне узагальнення та наукове вирішення проблеми формування соціальної зрілості студентів закладів вищої освіти аграрного профілю. На основі аналізу наукових джерел з філософії, психології, соціології та педагогіки обгрунтовано теоретико-методичні засади формування соціальної зрілості студентів закладів вищої освіти аграрного профілю. Уточнено сутність поняття «соціальна зрілість студентів закладів вищої освіти аграрного профілю»; виокремлено його змістову структуру у взаємозв’язку когнітивного, емоційно-ціннісного, мотиваційного, рефлексивно- вольового, поведінково-діяльнісного компонентів. Визначено та обгрунтовано критерії й показники, рівні сформованості соціальної зрілості студентів закладів вищої освіти аграрного профілю. Схарактеризовано виховний потенціал освітнього процесу закладів вищої освіти аграрного профілю. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель та організаційно-педагогічні умови формування соціальної зрілості студентів закладів вищої освіти аграрного профілю. Розроблено та апробовано організаційно-методичне забезпечення формування соціальної зрілості студентів означених закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439079 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|