РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000775332<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shuba L. 
Maintaining functional health and posture during distance education for primary school children = Збереження функціонального здоров'я та постави під час дистанційного навчання учнів початкової школи / L. Shuba, V. Shuba // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Сучасний ритм життя потребує від організму чіткої роботи та вміння реагувати на зміни в різних сферах життя. Пандемія COVID-19 спонукає до дистанційного навчання, що сприяє малорухливому життю учнів. Успішність навчання школяра за багатьма чинниками визначається рівнем стану його здоров'я, особливо це стосується дітей початкової школи. Одним із головних аспектів нормального функціонування організму є правильна постава. Цей особливий аспект і став дослідженням у рамках дистанційного навчання учнів початкової школи. Мета дослідження - експериментально перевірити методику використання вправ формування правильної постави та підтримки оптимального рівня функціонального стану в дітей початкової школи під час дистанційного навчання. В експерименті брав участь 71 хлопчик 7 - 8 років (експериментальна група - 36, контрольна група - 35), діти за станом здоров'я віднесені до основної медичної групи. Дослідження проведено на базі Запорізького колегіуму "Елінт". Отримані дані протягом дослідження виявили як позитивну (плечовий індекс та індекс Кетле), так і негативну (проба Руф'є) динаміку вучнів під час дистанційного навчання. Але найкращий результат показала експериментальна група, це пов'язано з тим, що під час побудови методики враховано не лише сенситивний розвиток, але й ті аспекти, які б мотивували дітей до занять. Висновки: установлена проблемність досліджуваного питання дала змогу розробити методику формування правильної постави та підтримки оптимального рівня функціонального стану в учнів початкової школи під час дистанційного навчання. Відзначено, що розроблена методика дійсно має позитивний характер, легка в застосуванні та може використовуватися всіма представниками соціуму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-348

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського