РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000775346<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Duginets G. 
Competitive strategies of companies in the foreign market = Конкурентні стратегії компаній на зовнішньому ринку / G. Duginets, O. Kolesnykova // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 12-22. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Посилення конкуренції супроводжується появою безлічі конкуруючих підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Питання конкурентоспроможності українських підприємств на міжнародних ринках вимагає першочергової уваги. Це робить проблему оцінки рівня конкурентоспроможності надзвичайно актуальною та зумовлює необхідність пошуку шляхів формування конкурентних переваг підприємства. Мета статті - аналіз особливостей формування конкурентних стратегій українських компаній та необхідність обурунтувати проблеми та вивчити перспективи підвищення конкурентоспроможності українських компаній на зовнішньому ринку. Використано комплекс взаємодоповнюючих методів наукової ідентифікації економічних процесів та явищ: системно-структурний, порівняльний та статистичний аналіз. Інформаційну базу дослідження складають статистичні й аналітичні матеріали та інформаційно-аналітичні збірники, бюлетені та огляди з офіційних джерел, широкий спектр вітчизняних і закордонних літературних джерел та результати власних досліджень. Проаналізовано теоретичні аспекти конкурентоспроможності, етапи розробки ефективної стратегії. Досліджено економічне середовище всередині країни, його переваги та недоліки для ведення бізнесу. Надано шляхи покращення економічного середовища України для успішного функціонування вітчизняних компаній, втілення їх конкурентних стратегій у життя та виходу на міжнародні ринки. Висновки: дослідження показало, що українські компанії, виходячи на міжнародні ринки, стикаються з внутрішніми перешкодами, які потребують вирішення. Для подолання цих перешкод та побудови успішного бізнесу кожна компанія повинна мати власну конкурентну стратегію, яка допоможе їй не лише вийти на міжнародний ринок, але й завоювати довіру та лояльність як вітчизняних, так і закордонних споживачів. Однак уряд також повинен зробити все можливе для виходу вітчизняних компаній на міжнародні ринки. У перспективі це призведе до того, що українські компанії отримають необхідні для них конкурентні переваги, що передусім підвищить їх конкурентоспроможність на міжнародній арені та конкурентоспроможність країни загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського