Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000775347<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки / Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорієнтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|