Нечипоренко В. О. Англійська мова маркетингу та реклами = Basic English of Marketing and Advertising : навч. посіб. для студентів закл. вищ. освіти / В. О. Нечипоренко; Київський національний торговельно-економічний університет. - Вінниця : Ред.-вид. від. ВТЕІ КНТЕУ, 2020. - 212 c. - Бібліогр.: с. 208-210 - укp. - англ.Подано матеріали, орієнтовані на поглиблене навчання англійської мови маркетингу, реклами та зв'язків із громадськістю. Наведено автентичні фахові тексти, які є інформативними, актуальними за змістом, прагматично спрямованими. Представлено розроблену комплексну систему вправ і завдань навчально-інформаційного, виховного та діагностувального характеру, що спрямована на безпосереднє й опосередковане формування активного фахового вокабуляру, навичок усного монологічного та діалогічного мовлення, перекладу та функціонального читання. Вміщено глосарій термінів маркетингової сфери, теоретичний зміст і контекстне вживання яких реалізовано у фахових текстах і післятекстових вправах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-937.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА849611 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|