РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000775908<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андруник В. А. 
Інформаційні технології супроводу процесів навчання осіб з аутизмом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. А. Андруник; Українська академія друкарства. - Львів, 2021. - 23 c. - укp.

Увагу приділено вирішенню актуального науково-прикладного завдання створення нових методів і засобів удосконалення процесу супроводу навчання осіб з аутизмом шляхом розробки, запровадження та використання інформаційних технологій (ІТ) підтримки освітніх процесів для таких осіб. Розроблено структурну модель комплексної ІТ супроводу процесів навчання учнів з аутизмом, яка спирається на модель ІТ супроводу інклюзивного навчання та передбачає залучення фахівців психолого-медико-педагогічної консультації як постійних учасників процесу навчання, що дає змогу системно підтримувати зв'язки між компонентами процесів навчання учня з аутизмом. Представлено формальну модель ІТ супроводу уроку, що ґрунтується на методі організації й аналізу складних рішень, яка враховує суб'єктивні й об'єктивні характеристики доступних інклюзивній школі ІТ, що, у свою чергу, дало змогу персоналізувати ІТ супровід уроку учня з аутизмом. Запропоновано метод процесу персоналізації віртуального контенту, що використовує модель процесу експертного оцінювання віртуального асистента та дає змогу врахувати індивідуальні особливості психофізичного розвитку учня з аутизмом. Розроблено алгоритм оцінювання віртуального асистента, який передбачає розпізнавання й оцінювання емоцій учня з аутизмом під час взаємодії з віртуальним асистентом, алгоритм консолідації даних експертного оцінювання для формування ІТ супроводу уроку, який передбачає розподіл критеріїв допоміжних ІТ на суб'єктивні й об'єктивні. Оцінювання за об’єктивними критеріями відбувається під час оновлення бібліотеки допоміжних ІТ, а оцінювання за суб'єктивними критеріями проводиться експертами з урахуванням персональних потреб кожного учня з аутизмом. Створено ІТ супроводу окремих уроків дисципліни "Соціально-побутове орієнтування" для учнів з аутизмом на основі технологій доповненої та віртуальної реальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5.253

Шифр НБУВ: РА450030 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського