Богдан Н. М. Управління якістю туристських послуг : підручник / Н. М. Богдан, І. М. Писаревський, С. О. Погасій; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 339 c. - Бібліогр.: с. 335-339 - укp.Розглянуто проблеми управління якістю послуг, що надають туристські підприємства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку систем якості, сучасний стан теорії та практики управління якістю в туризмі. Досліджено соціально-економічні аспекти якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні основи забезпечення, дотримання якості, управління якістю та підвищення якості туристських послуг. Розглянуто організаційно-економічний механізм управління та контролю якості в туризмі й умови його реалізації на українських туристських підприємствах. Приділено увагу сучасному стану розвитку таких інструментів підвищення яхості послуг, як стандартизація, сертифікація, ліцензування, а також особливостям їх використання в туризмі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-823.2-21 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА850392 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|