РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776330<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богдан Н. М. 
Управління якістю туристських послуг : підручник / Н. М. Богдан, І. М. Писаревський, С. О. Погасій; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 339 c. - Бібліогр.: с. 335-339 - укp.

Розглянуто проблеми управління якістю послуг, що надають туристські підприємства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку систем якості, сучасний стан теорії та практики управління якістю в туризмі. Досліджено соціально-економічні аспекти якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні основи забезпечення, дотримання якості, управління якістю та підвищення якості туристських послуг. Розглянуто організаційно-економічний механізм управління та контролю якості в туризмі й умови його реалізації на українських туристських підприємствах. Приділено увагу сучасному стану розвитку таких інструментів підвищення яхості послуг, як стандартизація, сертифікація, ліцензування, а також особливостям їх використання в туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-823.2-21 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850392 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського