РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776428<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Chernysh I. 
An animation as a factor in the formation of competitive advantages of organized tourism services = Анімація як фактор формування конкурентних переваг послуг організованого туризму / I. Chernysh, V. Makhovka // Економіка і регіон. - 2020. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Мета роботи - дослідження особливостей анімації як фактора формування конкурентних переваг послуг організованого туризму. Визначено, що анімація використовується у багатьох сферах туризму та дозвілля, зокрема у формі анімаційних програм, театралізованих вистав, анімації в тематичних парках, спортивної та готельної анімації. Досліджено основні підходи до визначення сутності поняття "анімація". Зазначено, що анімацію необхідно розуміти як процес організації дозвілля в закладах відпочинку та оздоровлення, на корпоративних заходах та МІСЕ заходах, у дитячих таборах і на дитячих святах, яка передбачає особисту участь відпочивальників в анімаційних заходах. У результаті дослідження було визначено основні складові анімації, котрі характеризують її як вид організованого туристичного дозвілля: культурне споживання; самоосвіта; неформальне спілкування; культурно-творчі заняття; задоволення екологічних потреб (спілкування з флорою та фауною); фізкультурно-оздоровчі заняття; розважальна діяльність тощо. Проаналізовано основі види туристичної анімації за різними класифікаційними ознаками. Складова анімаційної діяльності в соціокультурному житті людини виражається у переживанні, враженні, емоції, стані, що охоплюють туриста під час відпочинку. На основі цих реакцій він переусвідомлює, відчуває, осмислює сприйняття події, дає оцінку якості відпочинку і наданих послуг. Форми анімаційних заходів: розважальні, захоплюючі, видовищні заходи, релаксуючі процедури, активні ігри на свіжому повітрі, сімейні та календарні свята, ювілеї в колі друзів, спілкування з приємними людьми в незвичайній атмосфері, спілкування з тваринами, подорожі й ін. Таким чином, анімація як складова дозвілля є способом ініціації творчих потреб людини та її соціальної активності; оптимізації міжособистісних і міжгрупових відносин, соціально-культурної інтеграції, самосвідомості та самовизначення особи в контексті побудови громадянського суспільства. Перспективами подальших досліджень є визначення потенційних напрямів розвитку анімації у сфері туризму, підвищення її якості й сервісу з урахуванням потреб сучасних споживачів туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського