РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776433<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kubareva I. 
Justification the choiсe of corporate social responsibility strategy development for the tourist enterprises = Обгрунтування вибору стратегії розвитку корпоративної соціальної відповідальності туристичними підприємствами / I. Kubareva, O. Maliarchuk, N. Pohuda // Економіка і регіон. - 2020. - № 3. - С. 63-69. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Досліджено сутність соціально відповідального бізнесу та його значення для стратегічного розвитку підприємств. Мета дослідження - класифікація основних стратегій розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) і обгрунтування вибору стратегій КСВ туристичними підприємствами. Зазначено, що КСВ включає питання бізнесу, екології та соціальної сфери, оскільки вони мають прямий та значний вплив на компанію, її працівників і стратегічних партнерів. Визначено, що основними принципами КСВ є добровільність, надійність та своєчасність, створення цінностей для всіх рівнів корпоративного середовища. Запропоновано класифікацію стратегій розвитку КСВ на основі чотирьох функцій менеджменту за концепцією І. Адізеса. Визначено особливості формування стратегії розвитку КСВ підприємств на основі ідентифікованих напрямів її забезпечення. Обгрунтовано систему метрик щодо оцінювання розвитку КСВ із застосуванням інструментарію концепції збалансованої системи показників і теорії стейкхолдерів. Побудовано карту стратегічних груп основних туристичних операторів України із врахуванням індикаторів кожної груп стейкхолдерів корпоративної соціальної відповідальності (споживачі, інвестори, працівники, суспільство). Установлено, що запропонована система показників для оцінювання рівня КСВ потребує адаптації до конкретного туристичного підприємства. Побудовано стратегічний профіль туристичних підприємств, який дозволяє порівняти рівень розвитку КСВ туристичних операторів та визначити стратегічні напрями її посилення. Обгрунтовано вибір відповідних стратегій розвитку корпоративної соціальної відповідальності, й рекомендованими стратегіями для впровадження туристичними підприємствами є симбіоз комунікативних та орієнтованих на проект стратегій управління взаємовідносинами з клієнтами, підвищення розпізнаваності бренду й ділової репутації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.31 + У010.451

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського