РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776440<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Hryhorieva O. 
Formation of city brand in the implementation of the concept of integrated development = Формування бренду міста в реалізації концепції інтегрованого розвитку / O. Hryhorieva, O. Khadartsev, A. Ivaniuk // Економіка і регіон. - 2020. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Сучасні реалії та вимоги щодо забезпечення сталого розвитку територій s міжнародного співробітництва, адміністративна реформа, що триває в Україні, оновлені підходи до концепції міського планування, які активно поширюються містами країни, вимагають забезпечення відмінності та певної ідентифікації кожного міста, можливості поширювати таку інформацію серед усіх зацікавлених осіб. Актуальним цей процес стає в умовах реалізації концепції інтегрованого розвитку міст, котра віднедавна почала застосовуватися у ряді міст України. Отже, виникає потреба визначити вплив формування персонального бренду міста на процес успішної реалізації інтегрованого планування розвитку територій та їх просування на міжнародному рівні. Маркетинг територій є інструментом формування брендингу територій, зокрема міст як основних та визначальних об'єктів у розвитку прилеглих територій. Бренд міста формує у цільової аудиторії уявлення, комплекс образів, асоціацій та очікувань від міста; відображає унікальні й неповторні характеристики міста, його особливості. Розроблення та реалізація концепції інтегрованого розвитку в містах України, підходи, які застосовує цей процес, значним чином сприяють формуванню брендингу міста, формують завдання розроблення та втілення бренду міста на першій план, дають змогу запозичити успішний досвід формування брендингу міст Європи. Розроблення й реалізація інтегрованого підходу передбачає, що перш ніж визначитися, яким повинно бути місто у майбутньому, та відповідно розробити бренд міста, необхідно виконати комплексний аналіз усіх сфер життєдіяльності міста й функціональний SWOT-аналіз з виявлення сильних і слабких сторін міста, потенційних загроз та можливостей його подальшого розвитку. Результатом такої роботи є формулювання спільного бачення того, яким місто хоче бути, чого і як воно має досягати; визначення стратегічних, операційних цілей та завдань, серед котрих уже чітко можна відстежити основні напрями формування брендингу міста. Основи брендингу міста закладаються у найбільш важливих сферах його розвитку, а також у візіях міста, які створюють можливість розробити й застосувати власний бренд.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського