РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776890<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ращенко А. В. 
Екологічний маркетинг: оптимальна система збуту та сертифікація як частина товарної політики / А. В. Ращенко // Агроекол. журн. - 2021. - № 1. - С. 189-195. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито окремі аспекти екологічного маркетингу. Досліджено питання вибору оптимальної системи збуту та сертифікація як частина політики підприємств. Встановлено, що продукція з відмінними екологічними характеристиками, при організації системи її дистрибуції досить часто потребує специфічних умов зберігання товару та дотримання певних правил при його збуті. Виявлено, що для того, щоб вибір каналів дистрибуції екологічно безпечної продукції був оптимальним, необхідно дотримуватись певного алгоритму дій. По-перше, доцільно мати чітко визначену мету організації каналу збут продукції. По-друге, сформулювати умови та обмеження, в рамках яких обирається певна система дистрибуції. По-третє, визначити, цій збуту та заходи щодо їх досягнення. Розроблений алгоритм забезпечить відповідність обраної системи екологічним, економічним та споживчим критеріям функціонування підприємства в рамках концепції екологічного маркетингу. У рамках концепції екологічного маркетингу, процедура сертифікації є засобом забезпечення підтвердження наявності у продукції чи діяльності підприємства відмінних екологічних характеристик, що є стрижнем товарної політики та декларуються у комунікаціях. Основна роль сертифікації у формуванні попиту та просуванні про-екологічної продукції полягає у поширенні інформації про певні характеристики продукції чи діяльності підприємства та підтвердження достовірності такої інформації. Дієвість сертифікації як інструменту екологічного маркетингу полягає у забезпеченні для споживачів та інших представників контактної аудиторії певних гарантій забезпечення того, що всі стадії виробництва (чи складові продукції) відповідають певним стандартам або вимогам, а також мінімізація ймовірності, що діяльність підприємства негативно впливатиме на довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)281-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23660 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського