РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776950<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чеморда П. О. 
Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа / П. О. Чеморда, Н. В. Васюткіна // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 346-351. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа, зважаючи на динаміку їх розвитку, особливості функціонування та можливі цілі, що можуть ставитись економічними суб'єктами перед таким сегментом маркетингу. Визначено сучасний погляд на використання соціальних медіа як інструменту маркетингу, його специфічні риси та наявні підходи до формування маркетингових стратегій у цій сфері. Досліджено та проаналізовано сучасний стан і специфіку соціальних медіа для бізнесу, маркетингу та споживчої поведінки. Надано характеристику наявним підходам до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. Виділено та узагальнено основні функції контенту маркетингу соціальних медіа, а саме: пошук аудиторії, залучення, координація та кооперація, що мають стати основою для побудови ефективної стратегії. Розглянуто особливості кожної функції в контексті їх застосування різними підприємствами для різних цілей; означено та узагальнено їх специфіку. Проаналізовано специфіку роботи маркетингу соціальних медіа в контексті вибору цілей і засобів взаємодії із аудиторією через контент, на основі чого було узагальнено та класифіковано два основні підходи до формування контентної стратегії маркетингу соціальних медіа, а саме: споживчого та клієнтського. Обгрунтовано їх роль, місце та значення у формуванні стратегії маркетингової взаємодії зі споживачами, партнерами та іншими користувачами соціальних медіа. Дано характеристику цим підходам у контексті їх цілей, інструментів та засобів. На основі дослідження було узагальнено та класифіковано такі елементи проблеми, як функції контенту маркетингу соціальних медіа, їх роль у формуванні стратегії соціальних медіа; узагальнено та виділено підходи до формування маркетингу соціальних медіа. На основі цієї інформації можна об'єктивніше підходити до формування необхідної для цілей підприємства стратегії маркетингу соціальних медіа, а на основі висновків - здійснювати подальші дослідження цього напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського