РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776999<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Tkachenko T. 
Recreational tourism: product portfolio diversification = Рекреаційний туризм: диверсифікація продуктового портфеля / T. Tkachenko, O. Hladkyi, V. Zhuchenko // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 4. - С. 81-90. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Актуальність дослідження диверсифікації асортименту послуг туристичного продукту дуже висока. Через необхідність постійної підтримки інтересу споживача вона є пріоритетом для стійкого розвитку туристичних дестинацій та збереження їх позицій на ринку. Мата статті - дослідження сутності рекреаційного туризму, класифікації рекреаційних ресурсів, їх впливу на розвиток туризму, диверсифікації асортименту послуг рекреаційного туризму на прикладі різних курортів, розташованих в Одеській області України. Основним методом дослідження є: науково-діалектичний, описового аналізу, літературно-довідкового аналізу, аналітичний, а також наукового синтезу. Розкрито теоретичні основи диверсифікації асортименту послуг. Досліджено сутність рекреаційного туризму як об'єкта наукових досліджень, концептуальні особливості рекреаційних та туристичних ресурсів. Наведено сутність рекреаційно-туристичних ресурсів. Запропоновано їх поділ на різні частини. Обгрунтовано ключові оздоровчі властивості рекреаційно-туристичних ресурсів. Виділено основні групи поділу туристичних ресурсів відповідно до географічного простору. Розглянуто потенційні переваги та недоліки диверсифікацію асортименту послуг та маркетингові процеси рекреаційного туризму на прикладі клінічного санаторію "Куяльник" та курортного об'єднання "Перлина Чорномор'я", розташованих в Одеській області України. Висновки: диверсифікація асортименту послуг рекреаційного туризму може допомогти туристичним дестинаціям розвивати партнерські відносини, що сприятиме збільшенню їх гнучкості та конкурентоспроможності. Для цього необхідно поєднувати нові та існуючі рекреаційні ресурси і туристичні атракції; скористатися приваблюючими факторами місцевої історико-культурної спадщини та розвивати їх як унікальний туристичний продукт з урахуванням потреб місцевої громади. Диверсифікація асортименту послуг туристичного продукту є корисною стратегією для подолання сезонних ефектів, хоча може посилити концепцію диверсифікації товарних ринків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського