Костинець Ю. В. Соціальні мережі як інструментарій маркетингових комунікацій в цифровому середовищі / Ю. В. Костинець, Б. О. Колесник // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 1. - С. 102-108. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено використання соціальних мереж як інструментарію маркетингових комунікацій, зокрема досліджено використання Facebook для реалізації маркетингових цілей. Проаналізовані тенденції розвитку реклами в інтернет, соціальні мережі, пошукові системи та види Інтернет реклами, маркетингові комунікації у мережі Інтернет і сучасні методи маркетингових досліджень. Виявлено закономірності між зростаючою необхідністю використання Інтернет ресурсів у маркетингу та необхідними знаннями про історію розвитку та способи застосування функцій досліджуваних систем у мережі Інтернет. Доведено, що на сьогоднішній день реклама в мережі Інтернет - один із найефективніших напрямків маркетингових комунікацій, що має на меті інформування споживачів про товари, послуги або саме підприємство. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У010.242.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|