РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000777637<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайлова А. О. 
Формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. О. Михайлова; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" . - Слов'янськ, 2021. - 20 c. - укp.

Теоретико-експериментальне дослідження проб формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. На підставі комплексного аналізу психолого-педагогічної наукової літератури досліджено генезу поняття "культура", "професійна культура", "музична культура", "інтонація", "інтонаційна культура". Визначено головні психолого-педагогічні позиції щодо трактування категорії "музично-інтонаційна культура майбутніх бакалаврів музичного мистецтва", яка містить практично-інтелектуальні та естетичні структурні елементи. Виокремлено компоненти музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Визначено критерії, показники та охарактеризо рівні сформованості музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. Теоретично обґрунтовано, упроваджено та експериментально переврено педагогічні умови формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. Ефективність процесу формування музично-інтонаційної культури забезпечується реалізаіцією педагогічних умов (здійснення систематичного педагогічного впливу на процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів для формування музично-інтонаційної культури студентів за допомогою створення музично-творчого освітнього середовища; формування мотиваційної готовності студентів до підвищення рівня їхньої музично-інтонаційної культури способом активізації емоційно-вольової сфери та поглиблення естетичної спрямованості музично-освітнього процесу поетапного формування теоретичних і практично-творчих музичних компетентностей майбутніх фахівців з огляду на принципи: взаємодії пізнавальної, рефлексивно-оціінної та творчої активності студентів; варіативності форм музичної діяльності; суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників музично-освітнього процесу; використання активних форм і методів музичного навчання). Експериментально засвідчено ефективність визначених педагогічних умов формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447362 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського