Михайлова А. О. Формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. О. Михайлова; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" . - Слов'янськ, 2021. - 20 c. - укp.Теоретико-експериментальне дослідження проб формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. На підставі комплексного аналізу психолого-педагогічної наукової літератури досліджено генезу поняття "культура", "професійна культура", "музична культура", "інтонація", "інтонаційна культура". Визначено головні психолого-педагогічні позиції щодо трактування категорії "музично-інтонаційна культура майбутніх бакалаврів музичного мистецтва", яка містить практично-інтелектуальні та естетичні структурні елементи. Виокремлено компоненти музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Визначено критерії, показники та охарактеризо рівні сформованості музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. Теоретично обґрунтовано, упроваджено та експериментально переврено педагогічні умови формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. Ефективність процесу формування музично-інтонаційної культури забезпечується реалізаіцією педагогічних умов (здійснення систематичного педагогічного впливу на процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів для формування музично-інтонаційної культури студентів за допомогою створення музично-творчого освітнього середовища; формування мотиваційної готовності студентів до підвищення рівня їхньої музично-інтонаційної культури способом активізації емоційно-вольової сфери та поглиблення естетичної спрямованості музично-освітнього процесу поетапного формування теоретичних і практично-творчих музичних компетентностей майбутніх фахівців з огляду на принципи: взаємодії пізнавальної, рефлексивно-оціінної та творчої активності студентів; варіативності форм музичної діяльності; суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників музично-освітнього процесу; використання активних форм і методів музичного навчання). Експериментально засвідчено ефективність визначених педагогічних умов формування музично-інтонаційної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва під час професійної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА447362 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|